چای تلخم را با یاد نگاهت می نوشم...
اندام به اندام وجودم یاد تو می افتند...
وهمه باهم یکصدا فریاد می زنند...شیرین بود...مجنون...
و من با تمام وجود تلخی این شیرینی را سر می کشم...
فیروزه رادمنشی
96/4/13

ما را در سایت مغز مهربان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63