23
در آغوشت رها کردم خودم را,شاد خندیدی
نگاهم کردی و عمق نگاهم را تو سنجیدی
چقدر بیهوده گشتم درمیان آدمک هایت
تو تنها عاشقم بودی و رنجیدی و بخشیدی
کسی حرف من شیدای عاشق را نمی فهمد
صدایم را که بشنیدی تمامم را تو فهمیدی
قلم رقصد میان دست هایم,شاد شادم من
خدای قلب فیروزه,تو در سنگم درخشیدی
فیروزه رادمنشی
95/12/27

ما را در سایت مغز مهربان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27